دختران نوجوان شهر راز، با مهارت هاي "زندگي پويا" آشنا شدند

دختران نوجوان شهر راز، با مهارت های "زندگی پویا" آشنا شدند

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
کارگاه آموزشي "زندگي پويا" با هدف ارتقاء مهارت هاي انتخاب همسر و ازدواج بهنگام و آگاهانه، ويژه دختران شهر راز با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کانون فرهنگی هنری قدس شهر راز، با هدف ارتقاء مهارت های انتخاب همسر و ازدواج بهنگام و آگاهانه، کارگاه آموزشی "زندگی پویا"، را ویژه دختران شهر راز برگزار کرد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، استاد این کارگاه ضمن ارائه و تشریح نکات مهم در خصوص آگاهی های قبل از ازدواج، تعریفی از ازدواج در جمع بندی نکات عنوان شده برشمرد و گفت: برخی از دختران به قصد فرار از مشکلات درون خانواده تن به ازدواج می دهند و  فکر می کنند اگر ازدواج کنند مسایل شان تمام  میشود اما باید بدانید این نگاه غلط است.

 

وی افزود: ازدواج به معنای فرار از مشکلات نیست بلکه مواجه با مشکلات است البته افراد با اعتقاد به  سایه امن خدا می توانند بر مشکلات فائق آیند و راه تعالی را طی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در بخشی دیگر به ویژگی های شخصیتی مردان و زنان و تفاوت مرد و زن اشاره کرد و گفت: برای ازدواج صحیح  ابتدا باید این تفاوت ها را بشناسیم و به فهم اینکه "داری وارد چه عرصه ای می شوی" برسیم.

گفتنی است، اجرای کارگاه های زندگی پویا از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری با تدوین طرحی از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در مناطق شهری و روستایی با محوریت کانون ها آغاز شده و ادامه دارد.

پایان /